חדש ב'קווים': קורס עיצוב מטבחים • הדבר החם בעולם העיצוב

    אתר קול חי No Comments on חדש ב'קווים': קורס עיצוב מטבחים • הדבר החם בעולם העיצוב
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'קווים' בית הספר המוביל בישראל למקצועות העיצוב, שמח לבשר על פתיחה של קורס חדש בשלוחה לציבור החרדי בבני ברק ובירושלים- קורס עיצוב מטבחים. עצוב מטבחים הנו אחד המקצועות הנחשבים והמבוקשים ביותר היום בעולם העיצוב בארץ ובעולם. בפרק זמן קצר של כ- 4 חודשים בלבד תוכלו לרכוש לעצמכם מקצוע מבוקש ומכניס ולהשתלב בשוק העבודה.

    מקצוע עיצוב המטבחים תופס בשנים האחרונות תאוצה רבה, לאור ההבנה שהמטבח הינו אחד החללים החשובים ביותר ביצירת החוויה המשפחתית, ומכאן גם בתכנון הבית. בכל חברת מטבחים המכבדת את עצמה תוכלו למצוא היום מעצבי מטבחים, אשר קשובים לצרכי הלקוחות של החברה ומתאימים עבורם את המטבח עליו תמיד חלמו, והדרישה לעוד בעלי מקצוע רק הולכת וגדלה. יחד עם זאת הולכת וגוברת ההבנה כי לציבור החרדי צרכים מיוחדים משלו בכל הקשור לעיצוב ותכנון המטבח, ובאותן חברות מטבחים עולה הדרישה לבעלי מקצוע חרדים המתמחים במתן פתרונות תכנוניים למגזר.

    אז אם אתם בעלי אוריינטציה לעיצוב, המחפשים להשתלב בשוק העבודה בזמן קצר עם מקצוע מכניס ומאתגר, זהו ללא ספק המקצוע בשבילכם.

    ל'קווים' בית הספר למקצועות העיצוב, סניפים בפריסה ארצית מחיפה בצפון ועד באר- שבע בדרום. ושלוחה ייעודית לציבור החרדי עם סניף בבני ברק ברחוב בר כוכבא 14, וסניף חדש בירושלים המתחיל לפעול בימים אלה.



    0 תגובות